tf52026.jpg    yesman523.jpg

線上收聽

Tina: Sam, I came early for the movie tickets, but they're all sold out.
Sam: Oh, I really wanted to see a movie. Maybe we could go to MTV instead.
Tina: No, I don't feel like doing that. How about we rent a movie?
Sam: But I spent all day at home. I want to go out and do something fun.
Tina: I know, we could go play video games at Ximending.
Sam: Great idea, Tina. Let's take my scooter.

蒂娜:山姆,我提早來買電影票,可是票全部賣光了。
山姆:喔,我真的很想看電影耶。不然我們可以改去 MTV。
蒂娜:不要,我才不想去 MTV。還是我們租一部電影來看?
山姆:但是我已經待在家裡一整天了。我想出去找點樂子。
蒂娜:我知道了,我們可以去西門町玩電動。
山姆:好主意,蒂娜。我們騎我的機車去吧。

關鍵字提示:

instead 不是……而是……
rent 租
video game 電動遊戲
scooter 機車

----------------------------------------------------------

每天看美女或者是帥哥圖 有益身心健康!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kylesue 的頭像
    kylesue

    英文的學習不能等

    kylesue 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()